شبکه اجتماعی مهربانی
سرعت تغییرات بنیادی در فرهنگ و سبک زندگی ،به واسطه پیشرفت در فناوری ارتباطات موجب تولید و انتقال اطلاعات در فضای مجازی موجب آگاهی از یک سو و از سوی دیگر عدم توانایی در اعتبار سنجی منبع اطلاعات موجب سردرگمی و گاها” ضرر و زیان جبران ناپذیر گردید و محلی برای کلاهبرداری .
شبکه اجتماعی مهربانی مبتنی بر اصالت واقعی منبع پیام واضح و شفاف که مخاطبین مستقیما” با منبع پیام روبرو و پاسخ پرسشهای خود را دریافت نمایند و همچنین تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.
از جمله : وکلا ” ، پزشکان ، هنرمندان ، کارشناسان در زمینه مختلف ، کارشناسان سازمانهای دولتی و سایر …
منبع پیام در شبکه اجتماعی مهربانی به دو دسته تقسیم هست ،عبارت اند از : کالا و خدمات
بخش خدمات :
الف ) -ارایه کنندگان آموزشی اعم از آموزشگاههای فنی حرفه ای ، کارگاههای صنایع دستی دارای مجوز
ب ) – بخش کشاورزی : باغبانی ، گلکاری ، زنبورداری ، گیاهان داروئی ، و سایر
ج) – بخش پزشکی : مشاوره روانشناسی ، حقوق ، تحصیلی ، مشاغل خانگی ، مشاوره تخصصی پزشکی ، و سایر مورد دیگر
بخش کالا :
الف ) – معرفی تولید کنندگان کالاهای دارای استاندارد و دارای برند
ب ) – معرفی تولید کنندگان کالاهای مشاغل خانگی
ج ) – بکار گیری و استفاده از مخاطبین دارای مهارت ، حضور در شبکه اجتماعی مهربانی در مهارت آموزی سایرین اعضاء
هر هفته پرسشنامه ، نظر سنجی و انتقادات و پیشنهادات دریافت شده و توسط اعضاء پاسخ داده خواهند شد و پاسخ دهی برای همه اعضاء الزامی خواهد بود .
شبکه های اجتماعی مهربانی
"*" فیلدهای مورد نیاز را نشان می دهد