شبکه اجتماعی مهربانی

سرعت تغییرات بنیادی در فرهنگ و سبک زندگی ،به واسطه پیشرفت در فناوری ارتباطات موجب تولید و انتقال اطلاعات در فضای مجازی موجب آگاهی از یک سو و از سوی دیگر عدم توانایی در اعتبار سنجی منبع اطلاعات موجب سردرگمی و گاها” ضرر و زیان جبران ناپذیر گردید و محلی برای کلاهبرداری .

شبکه اجتماعی مهربانی مبتنی بر اصالت واقعی منبع پیام واضح و شفاف که مخاطبین مستقیما” با منبع پیام روبرو و پاسخ  پرسشهای خود را  دریافت نمایند و همچنین تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

از جمله  : وکلا ” ، پزشکان ، هنرمندان ، کارشناسان در زمینه مختلف ، کارشناسان سازمانهای دولتی و سایر …

منبع پیام در شبکه اجتماعی مهربانی به دو دسته تقسیم هست ،عبارت اند از : کالا و خدمات

بخش خدمات :

الف ) -ارایه کنندگان آموزشی اعم از آموزشگاههای فنی حرفه ای ، کارگاههای صنایع دستی دارای مجوز

ب ) – بخش کشاورزی : باغبانی ، گلکاری ، زنبورداری ، گیاهان داروئی ، و سایر

ج) – بخش پزشکی : مشاوره روانشناسی  ، حقوق ، تحصیلی ، مشاغل خانگی ، مشاوره تخصصی پزشکی ، و سایر مورد دیگر

بخش کالا :

الف ) – معرفی تولید کنندگان کالاهای دارای استاندارد و دارای برند

ب ) – معرفی تولید کنندگان کالاهای مشاغل خانگی

ج ) – بکار گیری و استفاده از مخاطبین دارای مهارت  ، حضور در شبکه اجتماعی  مهربانی در مهارت آموزی سایرین اعضاء

هر هفته پرسشنامه ، نظر سنجی و انتقادات و پیشنهادات  دریافت شده و توسط اعضاء پاسخ داده خواهند شد و پاسخ دهی برای همه اعضاء الزامی خواهد بود .

شبکه های اجتماعی مهربانی

"*" فیلدهای مورد نیاز را نشان می دهد

MM اسلش DD اسلش YYYY

عضویت در گروه ها :